Dave strider music

beta kids
rowandactyle rowandactyle
a playlist for the beta kids of homestuck cover credit: lexxercise.
February 28, 2015 beta kids
i just want you dead
bombkind bombkind
EB: god!you're so fucking ANNOYING! EB: just become one of us already!!!!.
March 28, 2015 i just want you dead
Hot Damn
turntxch turntxch
129   55min (13 tracks)
March 25, 2015 Hot Damn
ironically: a dave strider mix
gayspacepunkfrommars gayspacepunkfrommars
380   38min (8 tracks)
Nice (cover by Life-Writer on deviantart).
February 19, 2015 ironically: a dave strider mix
literally the shit
roxylolonde roxylolonde
TG: this is going to be fucking stupid isnt it (by which i mean i couldn't decide between a shitty humour mix and a plain old rap-hip-hopy mix so ye,...
January 13, 2015 literally the shit
Dirty Talk
unwishful unwishful
What better way to describe sexual frustration between two striders without a playlist? Some of these songs are remixes, and some are not.
January 15, 2015 Dirty Talk
Strilondes
coolruppy coolruppy
64   30min (8 tracks)
TT: It's probably not about dying at all.
March 16, 2015 Strilondes
sburban traumas
daveowns daveowns
a dumb homestuck mix <3.
February 02, 2015 sburban traumas
(it was only a kiss)
metanoiamouths metanoiamouths
we're biting our nails, you're biting my lip, i'm biting my tongue.
January 15, 2015 (it was only a kiss)
dave
annpora annpora
278   28min (8 tracks)
feelin this style music rn cover art by the great pancakemolybdenum.
February 28, 2015 dave
You make a ninja wanna
bronertime bronertime
Art belongs to myself, indulge in this crappy playlist.
December 31, 2014 You make a ninja wanna
❥
Rin-Egin Rin-Egin
258   25min (9 tracks)
a lil johndave mix for the soul.
March 22, 2015 ❥
Quantcast