153 comments on A Shitload of Indie by Grr

Nuisance92

I like it! best part is 90 songs haha :D.... http://8tracks.com/nuisance92/boredom-be-gone ....if anyones interested this is my first mix, just trying to get some views :) thanks


CassieLee123

thank you. I study a good six hours a day, and i blame you for me being happy while doing it. hehe


TheStoryOfUs

Writing a paper... perfect playlist... Thank you!


mmichaylo

AWESOMEEEE.


VictoriaH190

I would just like to say....
THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I am sooo in love with this mix!!! :)


saragmn16

incredible!!!! :D


lovebolivia

Chevy thunder, Chevy Chevy thunder.... great song...


Grr

Yes!! :D


Grr

Yes!! :D


Grr

This mix is just all of my previous mixes combined minus some of the songs i've gotten tired of hearing. If you want to follow me, I upload mixes as I find new songs


bballkoz10starz

perfect mix to write a paper to, busted out 3 pages in an hour. soo good


marcello.manso

it kinda feels like mine: rock-playlist" rel="external">http://8tracks.com/marcello-manso/the-ultimate-indie-rock-playlist . nice!


riley_lange

this is actually amazing.


dopehero

amazzzinnggg


smcleveland

Yeah...I'm obsessed with this.


kattycrack

finally! a mix that is actually 100% indie. most mixes with the indie or hipster title are filled with the popular mumford & sons songs, some arcade fire, and flo. this is just the opposite, great job.


Grr

I know!! Haha thank you :)


gracegartel

Oh, cause Bon Iver isn't mainstream at all... but this is a great mix, thank you.


girlfierce

Full moon is repeated.

Nice playlist!


EQ

damn good!


brittylove :)

you may have just made my ultimate indie fantasy.. or at least a part of it! congrats :)


KatoTheMostYoung

This is great. I'm writing an essay right now and these are all great, low-key songs for focusing.


brock1123

I'm only 6 songs in and I'm already in love.


Jann_sanabac

i like balloons among many other things


Kionna Breeze

Hu'i Hu'i (cool)


Quantcast