aunt13
NSFW Safe
Is this playlist safe for work?

I Laugh and Cry (indie pop/electronic)13


Notes

About going crazy, and coming back

Includes artists such as New Buffalo, Magnetic Fields, and Broadcast.

~Credit goes to Pandora.com and my melpo mene radio station there :)

~Followed by my mix "Bedtime Lullabies and Mystery Crash (electronic/drum'n'bass)13" :)


8 tracks
5 comments on I Laugh and Cry (indie pop/electronic)13


yay!! you're awesome!! thx so much for saying that! after i read your comment, i listened to this again and danced to swift too. it's silly but it DOES feel good, doesn't it? :P thx cno!

d'oh! oh well, sorry to disappoint, my darling. i guess i can't please everyone :( i have to be true to myself sometimes; i have to reveal myself as the awful cheese that i am!! :P (this is aunt btw - too lazy to log off and on right now, sorry. just dealt with some malware that i'm super pissed about right now :~( damn you, malicious hackers!!)

and i checked out the vaccines' version, not bad! but where's the valley girl accent?? it's lost on these guys! :P

I am usually not prejudiced about popular artists and I give a try to every kind of music however I have to admit that I really don't like taylor swift nor her music and her song was the only piece that I skipped on your list. Other than that you mix made my day better

i know, i apologize, i'm like that. i always have to stick in some track that seemingly doesn't belong. but that track is the reason i made this mix ironically. i never liked her either until i listened to that track yesterday! i don't respect her as an artist but i think that song is freakin hilarious; it's just for ppl who have a sense of humor. i'm glad it didn't ruin the mix for you. thx so much for listening you guys!! i really appreciate it :)

my lil sis likes it .
if it conjures good feelings who really cares?
taylor swift is not an artist she is an musician
meaning her music is simple and catchy
i hear no emotion in the song even though the subject matter is emotional
food for thought.
my opinion of course
im just biased against pop music in general and have a lot to say about it
i agree the song is laughable tho
:D
matters not to I. when the mix is epicly composed auntie true gem to me

aw!! what great food for thought. and thanks so much for your sentiments!! i think you and i are generally on the same page. i am not a fan of pop music, but lately i've been delving into all types of music i used to have a bias against. maybe as i'm getting older, i'm expanding my horizons or whatever... :/ whatever it is, thx SO much for listening and appreciating s always so encouraging to meet likeminded individuals

 
Quantcast